مدیر آموزش و پرورش باغملک از اعزام دانش آموزان کشتی گیر به مسابقات کشوری خبر داد و گفت:جوایز خوبی برای مدال آوران مسابقات کشوری در نظر گرفته شده است.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان داشت: ورزش دانش آموزی زیربنای ورزش قهرمانی کشور است و کارکرد آموزش و پرورش در حوزه تربیت بدنی، پرورش استعدادها و ایجاد زمینه شکوفایی در ورزش قهرمانی کشور است.

نیک مقام با اشاره به نقش تعیین کننده ورزش در بالابردن نشاط اجتماعی و بسط روحیه تلاش در جامعه افزود: هرچه قدر که ما در جهت گسترش ورزش در جامعه تلاش کنیم از ابتلای جوانان به افسردگی ها و گرایش به استعمال مواد مخدر جلوگیری خواهیم کرد.

 رئیس کمیته فرهنگی مبارزه با موادمخدر باغملک در پایان گفت : به دانش آموزانی که در مسابقات کشوری مدال آور شوند جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 گفتنی است؛ دانش آموز آرش عیوضی که در مسابقات استانی کشتی دانش آموزی مسجد سلیمان مدال طلای وزن 38 کیلو را کسب کرده بود به مسابقات کشوری اعزام شد. این مسابقات طی روزهای چهارشنبه 13 تا جمعه 15 تیر ماه به میزبانی خرم آباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

 مسابقات کشتی کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.